این وبلاگ نامی ندارد

این وبلاگ نامی ندارد
parvarsh.loxblog.com.بر سنگ مزارم ننویسید که او تنها بود بنویسید بهترین دوست تنهایی بود
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان به روزترینها و آدرس parvarsh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





چت باکس


پیش به سوی پرسپولیس جهانی

گفت و گوی اختصاصی گل با خواکین ، مدیرجهانی فونداسیون رئال :آغاز اعزام هنرجو به مادرید


رئال مادرید فقط به تیم اصلی خود می‌پردازد و هیچ مدرسه و یا کمپی با عنوان رئال مادرید در هیچ کشوری افتتاح نخواهد شد و تماماً با عنوان فونداسیون فوتبال رئال مادرید خواهند بود

آن چه که خواهید خواند مصاحبه خبرنگار با خواکین بلسا ، مدیر فونداسیون رئال مادرید است که برای علاقه مندان به فوتبال در ایران واژه آشنایی نیست. او در این مصاحبه دقیقا درباره ارتباط این نهاد با باشگاه و فعالیت های آتی فونداسیون در ایران توضیح می دهد.

لطفاً خودتان را معرفی کنید و بفرمایید ارتباط شما با رئال مادرید چیست.

من خواکین ساگس بلسا مدیر جهانی کمپ‌های فونداسیون رئال مادرید هستم. در سال 2010 فونداسیون رئال مادرید قراردادی 4 ساله با شرکت گلوبال ایونتس به مدیریت بنده منعقد نمودند که بموجب آن تمامی امور مربوط به کمپ‌های فونداسیون فوتبال رئال مادرید را به این شرکت واگذار نمود و بنده هم از طرف فونداسیون رئال مادرید به عنوان مدیر جهانی کمپ‌های فونداسیون رئال مادرید انتخاب شده‌ام.

شما در کدام مناطق کمپ برگزار کرده‌اید؟

پاسخ: در قاره‌های امریکا، اروپا و آسیا و در کشور‌هایی مانند عربستان سعودی و سنگاپور می‌باشند.

تفاوت کمپ‌ها با مدارس فوتبال رئال در چیست؟

مدارس فوتبال نیز یکی از محصولات و خدمات فونداسیون رئال مادرید می‌باشند. کمپ‌ها کوتاه مدت هستند و مدارس بلند مدت. در حقیقت احداث کمپ در یک کشور پیش ضمینه احداث مدارس هستند.

http://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/230559/AKH_6138.JPG&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom

چطور شد که به ایران آمدید؟

ما مدت‌ها با شرکت فروغ سپهر پاسارگاد (FSPClub) در تماس بودیم و در این مدت به بررسی شرایط ایران و توانایی های شرکت FSPClub پرداختیم. در ابتدا ما با FSP قراردادی امضا کردیم که بموجب آن این شرکت نماینده رسمی و انحصاری فونداسیون فوتبال رئال مادرید در ایران خواهد بود و کلیه فعالیت‌های ما از جمله در گام نخست اعزام هنرجو به اسپانیا جهت شرکت در کمپ‌های فونداسیون فوتبال رئال مادرید و در گام‌های بعدی احداث کمپ در ایران و سایر فعالیت‌ها از طریق این شرکت انجام خواهد پذیرفت.

شرایط ایران را چگونه ارزیابی کرده‌اید و آیا ایران قابلیت برگزاری کمپ‌های فونداسیون فوتبال رئال مادرید را دارد؟

این را باید بگویم که دید من درباره ایران قبل و بعد سفرم تفاوت بسیار زیادی داشت. تهران شهری بزرگ، زیبا و با مردمانی خونگرم و صمیمی است. در طول سفرم به ایران از زمین‌های تمرینی آزادی، ورزشگاه درفشی فر و ورزشگاه امام رضاکه محل آکادمی فوتبال پرسپولیس است دیدن کردم و در مجموع شرایط راضی کننده بود و امیدوارم با توجه به وجود پتانسیل‌های لازم ، اراده قوی مدیریت باشگاه پرسپولیس درباره کار روی تیم‌های پایه و ارتباط خوب ما بتوانیم کمپ‌های فونداسیون رئال مادرید را با همکاری باشگاه پر طرفدار پرسپولیس و از طریق نماینده خود در ایران (FSPClub) راه اندازی کنیم.

نحوه آموزش کودکان و نوجوانان در کمپ‌های فونداسیون رئال مادرید چگونه است؟

در این کمپ‌ها ما اصول و پایه‌های فوتبال حرفه‌ای را به آن‌ها می‌آموزیم و آن‌ها را با اصول و ارزش‌های رئال مادرید از جمله کارگروهی، رهبری، کنترل خود، فروتنی، دوستی ، تلاش، فلسفه تیم، احترام، اتحاد و تحمل و شکیبایی آشنا می‌کنیم.

http://fc-perspolis.com/ImageGen/ImageGen.ashx?image=/media/230561/AKH_6209.JPG&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom

در ایران برخی می‌گویند فونداسیون رئال مادرید فقط در کار‌های خیریه است. در این باره توضیح می‌دهید؟

تیم رئال مادرید هیچ فعالیت جنبی ندارد. تمامی فعالیت های جنبی اعم از تجاری، آکادمی، آموزشی، اجتماعی و غیره مربوط به فونداسیون رئال مادرید می‌باشد. از چند سال قبل رئال مادرید تمامی فعالیت‌های اجتماعی، تجاری، بازاریابی، و آموزشی خود را بجز امور مربوط به تیم اصلی را به فونداسیون رئال مادرید واگذار کرد. فونداسیون در واقع روح رئال مادرید است. رئال مادرید فقط به تیم اصلی خود می‌پردازد و هیچ مدرسه و یا کمپی با عنوان رئال مادرید در هیچ کشوری افتتاح نخواهد شد و تماماً با عنوان فونداسیون فوتبال رئال مادرید خواهند بود. البته فونداسیون فعالیت‌های خیر خواهانه نیز دارد که در حیطه وظایف من نیست و مسئول خود را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: از ورزش چی خبر؟، ،
[ جمعه 11 اسفند 1391 ] [ 19:7 ] [ ابراهیم پرورش ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام دوست عزیز ورودتون به این وبلاگ رو خوش آمد میگم و امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون اومده باشه. خواهشا افتخار بدید و به هر کدوم از این موارد که دوست دارید نظر بدید تا از نظراتتون استفاده کنیم. با تشکر ابراهیم
موضوعات وب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 524
بازدید کل : 134006
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1